You wish to be informed of the opening of
new workshops or new holiday courses ?
Leave-us your e-mail address below and we will let you know.

Name & Firstname Email

Mois : janvier 2016

Kidilangues winner of the European Language Label 2015

Kidilangues winner of the European Language Label 2015 given in January, at the House of Europe.

All of the Kidilangues team shares the honour that is done to the association. It is the result of a team work that is acknowledged, at last. Naïma Blanc the director along with the president of the association were given the Europeaan Language Label this Thursday 21 January.

Awarded by the European agency Erasmus+, this label rewards the best educational projects in terms of innovative learning and teaching of foreign languages. There is three categories : The youth category, the media category and the association category. It is the latter that was won by Kidilangues.

To consult  the Press release of the European label. Click here.

Kidilangues lauréate du Label européen de langues 2015

Kidilangues lauréate du Label européen de langues 2015 remis en janvier, à la Maison de l’Europe. Label européen des langues 2015

Toute l’équipe Kidilangues partage l’honneur qui est fait à l’association. C’est le fruit d’un travail d’équipe enfin reconnu. Naïma Blanc la Directrice accompagnée de la Présidente de l’association se sont vues remettre ce jeudi 21 janvier le Label européen des langues.

ateliers_stages_langues_anglais_espagnol_arabe_chinois_enfants_paris_KidilanguesCe label, décerné par l’agence européenne Erasmus +, récompense les projets pédagogiques d’excellence en matière d’apprentissage et d’enseignement innovants des langues étrangères. Trois catégories se distinguent : La catégorie jeunesse, la catégorie médias et la catégorie association. C’est dans cette dernière que Kidilangues a été retenue.

Pour consulter le communiqué de Presse du Label européen des langues cliquer ici.